Yeehaaa! Xiaomi Mengumumkan Kemaskini MIUI 9 Untuk 40 Model 0 136

Xiaomi memberikan berita gembira untuk korang apabila mengumumkan kemas kini MIUI 9 akan dilancarkan kepada 40 model peranti Xiaomi.

Tapi kemas kini baharu ni tak bermaksud versi Android korang pun akan dinaik taraf ye…

Jappp… 40 model yang menerima kemas kini MIUI 9 ni ada yang dari tahun 2012 tau, tak semua pengeluar menyediakan sokongan kemas kini untuk model yang dah lama berada di pasaran. Jadi aku rasa Xiaomi patut dipuji kat sini.

Korang boleh tengok senarai peranti di dalam gambar, korang punya model ada tersenarai atau tak?

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Send this to a friend